قابلیت ها

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات شما هستند

مدیریت فروش

با استفاده از قابلیت های سی آر ام فروش خود را مدیریت کنید

قابلیت یکپارچه سازی

به سادگی سی آر ام را با سایر نرم افزارهای مورد نیاز یکپارچه کنید

قابلیت توسعه و سفارشی سازی

بر اساس نیاز سی آر ام خود را توسعه دهید و سفارشی سازی کنید

CRM دنیای پردازش ابری

CRM دنیای پردازش ابری سرویس برای مدیریت تمامی ارتباطات شما با مشتریان مختلف است. هدف از بکارگیری این فناوری در سازمان های مختلف بهبود مدیریت روابط با مشتریان است. سیستم های ارتباط با مشتریان از این طریق به بهبود روابط شما با مشتریان و بهبود فرآیندهای کاری، به پایداری روابط شما با مشتریانتان کمک می کنند. این سیستم باعث تمرکز بهتر بر مشتریان، خدمات، تامین کنندگان و سایر ارتباطات سازمانی می شوند. CRM دنیای پردازش ابری با بهره گیری از تجارب حوزه های مختلف از جمله باشگاه های مشتریان و باشگاه های شهروندی، بستری مناسب برای مدیریت ارتباط با مشتریان فراهم آورده است. CRM دنیای پردازش ابری روشی هوشمندانه برای مدیریت ارتباطات با مشتریان و بهبود روابط با مشتریان است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

کلودور به شما در بهبود کانال های ارتباط با مشتریان و افزایش فروش کمک می کند. در کلودور با استفاده از سرویس مدیریت ارتباط با مشتریانش با گردآوری اطلاعات بخش های مختلف فروش و ارتباط با مشتریان، نتایج واقعی تولید و فروش را در اختیار شما قرار می دهد.

  1. به شما در شناسایی فرصت های فروش و بخش بندی بازار کمک می کند.
  2. با استفاده از گردآوری اطلاعات مشتریان، به راحتی فرصت های فروش شما را شناسایی می کند.
  3. بینشی مناسب از چشم اندازهای کسب و کار و بازاریابی را در اختیار شما قرار دهد.

نحوه عملکرد

مدیریت ارتباط با مشتریان کلودور باعث افزایش نرخ بازگشت مشتریان شما می شود. شما به وسیله فهم بهتر کاربران و مشتریان کسب و کارتان می توانید به راحتی فروش خود را توسعه دهید. همچنین می توانید با شناخت درست بازار و مشتریان محصولات و بازار خود را توسعه دهید. CRM کلودور با استفاده از اطلاعات گردآوری شده از بخش های مختلف سازمان به بهبود کیفیت خدمات و محصولات شما کمک می کند. با استفاده از این اطلاعات شما می توانید به سرعت به نیازهای مشتریانتان پاسخ دهید و با ایجاد یک تجربه کاربری مناسب به تثبیت هویت برند خود کمک کنید.

  1. شناخت کانال های ارتباطی با مشتریان
  2. افزایش دانش از مشتریان
  3. بهبود روابط و توسعه کانال های ارتباطی با مشتریان
  4. مدیریت فرآیندهای ارتباط با مشتریان
  5. مدیریت کمپین های بازاریای و فروش محصولات و خدمات

CRM Pricing

قیمت و تعرفه
آیا شما به بهبود فروش و توسعه بازارتان نیاز دارید؟
  • تمدید به صورت سالیانه
  • پشتیبانی رایگان یکساله
  • دارای دو ماه تخفیف
  • بدون نیاز به سرور
نسخه ابری Cloud
قیمت :15,900,000 تومان

با خرید نسخه ابری ماهانه مدیریت فروش دنیای پردازش ابری، موفقیت کسب و کارتان را تضمین کنید.

خرید ماهانه
آیا شما میخواهید مدیریت فروش خودتان را داشته باشید؟
  • خرید لایسنس نرم افزار
  • پشتیبانی سال اول به صورت رایگان
  • نیاز به تامین زیرساخت فنی(سرور)
  • بدون نیاز به تمدید سالیانه
نسخه سرور
قیمت : 46,400,000 تومان

با خرید نسخه محلی مدیریت فروش دنیای پردازش ابری، به توسعه کسب و کارتان کمک کنید.

خرید پکیج
جدول قیمت
تولید کننده لورم ایپسوم

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی

نسخه پرو نسخه پریمیوم
ویژگی های مرکز تماس
قابلیت ثبت خودکار لاگ تماس به محض دریافت تماس توسط نرم افزار
قابلیت گزارش گیری از مسیر و گردش تماس بین شماره های داخلی متفاوت
قابلیت دسترسی راحت و مستقیم به پرونده مرتبط با تماس دریافتی
قابلیت افزودن فایل صوتی مکالمه هر تماس (نیازمند سخت افزار)
قابلیت ایجاد یادداشت مرتبط با هر تماس بر روی پرونده تماس گیرنده
قابلیت برقراری ارتباط بصورت مستقیم از شماره های ذخیره شده در پروفایل مشتریان (VoIP برای click to call)
ویژگی های مدیریت گروه های کاربران
امکان مشاهده لیست تمامی مشتریان به همراه وضعیت کاربری
تعریف پروفایل کاربری برای هر یک از مشتریان
امکان ارسال پیام و تیکت با استفاده از پروفایل کاربری
1G قابلیت مشاهده گزارش های تماس هر هر مشتری بر اساس تاریخ
مشتریان ما
اخبار و اطلاعیه ها
مدیریت ارتباط با مشتریان و سطوح عملیاتی آن 15/10/1398

CRM در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از این ابزارها، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد. CRM در واقع فرآیندی جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری موثر و هدف دار از آنهاست.

مدیریت ارتباط با مشتریان و تاثیر آن بر فرآیندهای اطلاعاتی 15/10/1398

با توجه به نقش پر قدرت مشتریان در دنیای امروز و افزایش آگاهی همه جانبه آنان نسبت به بازار محصولات و دسترسی به اطلاعات فراوان، کانال‌های متنوع ارائه و توزیع کالا برای انتخاب محصول، مسئله چگونگی ارتباط صحیح با مشتریان و تلاش در جهت حفظ درازمدت این ارتباط از جمله مهم‌ترین مسائل مؤثر در دوام و ثبات شرکت‌ها در عرصه رقابت و سودآوری بیشتر آنان می‌باشد، لذا لزوم ایجاد راهبردی برای مدیریت این ارتباط و برنامه‌ریزی دقیق و صحیح برای اندازه‌گیری، نظارت و مدیریت آن در سازمان‌ها به خوبی احساس می‌شود.امروزه بهره‌گیری بهینه و اثر‌بخش از فناوری اطلاعات به یکی از شاخص‌های اصلی و کلیدی موفقیت بنگاه‌های موفق جهان تبدیل شده‌ است. در دنیای کسب‌وکار امروز که مشتریان با وجود رقبا و محصولات بسیار متعدد از حق انتخاب بسیار متنوعی برخوردارند، دیگر اتکا به روش‌های سنتی و قدیمی بازاریابی و فروش راه‌گشا نخواهد بود.

مدیریت ارتباط با مشتریان کمک به درک نیازها 15/10/1398

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان روابط مشتریان با شرکت را تجزیه و تحلیل می¬‌کند (CRM تحلیلی). اکثر کسب و کارها برای پیگیری تمام فعالیت¬‌ها، فروش‌¬ها و داده‌¬ها از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده می‌¬کنند. بهترین دلیل برای این کار این است که، شما در عصر حاضر می¬‌بایست به بهترین تکنولوژی برای تجربه مشتریان دسترسی داشته باشید. شاید به همین خاطر است که انتظار می‌¬رود در سال 2017 بالغ بر 36 میلیارد دلار در بخش نرم افزار CRM هزینه شود. اما شاید همیشه، داشتن بهترین¬‌ها کافی نباشد. شما باید چگونگی کارکرد آن را بدانید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دنیای پردازش ابری یک ابزار فوق‌¬العاده قدرتمند برای درک مشتریان به وسیله CRM تعاملی، عملیاتی و تحلیلی است، به بیان دیگر می‌¬تواند خود، عامل مهمی برای افزایش نرخ تبدیل (تبدیل سرنخ‌ها به فرصت فروش)، کاهش هزینه¬‌های بازاریابی و در نهایت توسعه کسب و کار باشد. در اینجا چگونگی نحوه استفاده از CRM برای نیازها و خواسته¬‌های واقعی مشتریانتان را بررسی خواهیم کرد.

با ما در تماس باشید

دنیای پردازش ابری به صورت تمام وقت و 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارتباط با شما مشتریان گرامیست
ایمیل
info@cloudware.ir
شماره تلفن مدیریت

021-67215000

آدرس
تهران - اتوبان چمران - تقاطع جلال‌ آل‌احمد - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران - ساختمان مرکز نوآوری کسب و کار